Меркаванні на старонках "ФОРУМА" - новага дадатка да Настаўніцкай газеты.


РУХАВІК ПЕРАМЕН 

Мужчын у сістэме адукацыі не так шмат, але кожны з іх на вагу золата. Як і наш герой Ігар Віктаравіч Якіменка. Ён ужо даўно працуе адміністратарам, але пастаянна павышае свой настаўніцкі прафесіяналізм: не так даўно абараніўся на катэгорыю “настаўнік-метадыст”. Ён не можа стаяць на месцы, таму ініцыіруе і праводзіць розныя новыя праекты, перабудовы.   Падрабязней на http://forum.ng-press.by


 ЧАС РАБІЦЬ ПАДАРУНКІ

Што агульнага паміж спецыялістамі па продажах і настаўнікамі? Ці можна паглядзець на педагагічную дзейнасць як на падарунак?  Падрабязней на http://forum.ng-press.by


    ЗАДАВАЦЬ ЦІ НЕ ЗАДАВАЦЬ - ВОСЬ У ЧЫМ ПЫТАННЕ

Ці зможаце вы доўгі час выконваць работу, якая вам не падабаецца, не прыносіць станоўчых эмоцый, даецца з цяжкасцю, але, на думку блізкіх, павінна выконвацца рэгулярна і абавязкова? Падрабязней на http://forum.ng-press.by


   ЗАГАДНЫ ЛАД

Школьныя настаўнікі валодаюць уладай, пра якую прэм’ер-міністры могуць толькі марыць. Уінстан Чэрчыль, афарызмы якога не перастаюць здзіўляць вастрынёй і трапнасцю азначэнняў, не абмінуў і такую, здавалася б, далёкую ад палітыкі галіну чалавечай дзейнасці, як педагогіка. Падрабязней на http://forum.ng-press.by


    РАМКІ АДРОЗНЕННЯ

Чалавек карыстаецца значна большым аўтарытэтам і дасягае лепшых вынікаў, калі не проста фармальна выконвае свае функцыянальныя абавязкі, а творча падыходзіць да любога пачынання, праяўляе ініцыятыву і хоць у малым, але спрабуе змяніць свет да лепшага. Падрабязней на http://forum.ng-press.by